نام: فاطمه                                                                                                               

نام خانوادگی: نجادی ایجادکار

تحصیلات: دیپلم

عنوان شغل: متصدی امور دفتری و بایگانی

 

شرح وظایف سازمانی:

-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره در رایانه و یا دفاتر مربوطه.

-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آن ها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان.

-تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آن ها.

-تهیه گزارش مورد نیاز برای مافوق.

-تهیه لیست ملزومات اداری و مورد نیاز کارمندان مربوطه و تدارک و توزیع آن ها.

-تنظیم دفتر آمار و گزارش کارکرد کارکنان.

-همکاری با مسئول دفتر در زمینه آماده کردن سوابق و پرونده ها و گزارش مربوطه.

-آشنایی با نرم افزارهای تایپ و مکاتبات و نرم افزارهای اداری، تایپ نامه ها،یادداشت های اداری، بخشنامه ها، گزارش هاو مقاله ها از روی پیش نویس های خطی.

-حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک، پرونده های محرمتنه، مطابق مقررات و اصول بایگانی.

-ارتقاء دانش شغلی و به روز نگهداری فرایندهای بایگانی(الکترونیکی نمودن فرایندهای مزبور).

-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوط و تکریم ارباب رجوع.

-تکمیل فرمه های مربوط و تهیه آمار از تعداد مراجعین و گزارش به مقام مافوق.

-هماهنگی با مقامات مختلف قبل از هدایت مراجعین نزد آن ها.

آخرین بروز رسانی : 1402/01/28