نام: فاطمه
نام خانوادگی: نجادی ایجادکار
تحصیلات: دیپلم
عنوان شغل: متصدی امور دفتری و بایگانی
شرح وظایف سازمانی:
-ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره در رایانه و یا دفاتر مربوطه.
-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آن ها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان.
-تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آن ها.
-تهیه گزارش مورد نیاز برای مافوق.
-تهیه لیست ملزومات اداری و مورد نیاز کارمندان مربوطه و تدارک و توزیع آن ها.
-تنظیم دفتر آمار و گزارش کارکرد کارکنان.
-همکاری با مسئول دفتر در زمینه آماده کردن سوابق و پرونده ها و گزارش مربوطه.
-آشنایی با نرم افزارهای تایپ و مکاتبات و نرم افزارهای اداری، تایپ نامه ها،یادداشت های اداری، بخشنامه ها، گزارش هاو مقاله ها از روی پیش نویس های خطی.
-حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک، پرونده های محرمتنه، مطابق مقررات و اصول بایگانی.
-ارتقاء دانش شغلی و به روز نگهداری فرایندهای بایگانی(الکترونیکی نمودن فرایندهای مزبور).
-پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان به واحدهای مربوط و تکریم ارباب رجوع.
-تکمیل فرمه های مربوط و تهیه آمار از تعداد مراجعین و گزارش به مقام مافوق.
-هماهنگی با مقامات مختلف قبل از هدایت مراجعین نزد آن ها.