شرح وظایف واحد روابط عمومی

 

1- سیاستگذاری‌، برنامه‌ریزی‌ و کاربرد شیوه‌ها و برنامه‌های‌ مناسب‌ برای‌ انعکاس‌ اهداف‌، سیاست ها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و مواضع‌ سازمان‌ به‌ مخاطبان‌

2- گردآوری‌، جمع‌بندی‌ و تحلیل‌ نظرها و دیدگاه های‌ مردم‌، نخبگان‌ و رسانه‌ها در زمینه‌ فعالیت های‌ سازمان‌ و ارائه‌ آن‌ به‌ مدیریت

‌3- تلاش‌ برای‌ تقویت‌ هرچه‌ بیشتر روحیه‌ تفاهم‌ بین‌ کارکنان‌ و مدیران‌ و همیت‌ سازمانی‌ و زمینه‌سازی‌ برای‌ برقراری‌ ارتباطات‌ بین‌ آنان

4- عضویت‌ و شرکت‌ در جلسه‌های‌ مهم‌ سازمان‌ به‌ منظور آگاهی‌ از سیاست ها، خط مشی‌ها، برنامه‌ها و روند فعالیت ها و نیز آگاهی‌ از نتایج‌ سایر نشست ها و گردهمایی‌ها و جلسه‌ها

5- برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد سازمان‌ به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی

6- ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آن ها برای ‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم

7- مشارکت‌ در برگزاری‌ سمینارها و گردهمایی‌ تخصصی‌ و عمومی‌ سازمان‌

8- پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمان ها و فضاهای‌ عمومی‌ سازمان‌ در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبت های‌ ویژه

‌9- تدوین‌ و اجرای‌ طرح‌ جامع‌ تبلیغات‌ برای‌ فضاسازی‌ فرهنگی‌ - تبلیغی‌ در ساختمان ها و محوطه‌

10- مدیریت‌ نمایشگاه ها (سالانه‌، دایمی‌ و ...) در خارج‌ و داخل‌ سازمان‌

11- طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ قشرها)

12- تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ سازمان

13- تولید و سفارش‌ ساخت‌ آگهی‌های‌ تلویزیونی‌ و فیلم‌های‌ مورد نیاز برای‌ تبلیغ‌ عملکرد و مستندسازی ‌سازمان

14- طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌ مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان

15- طراحی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ ارتقاء کلیه‌ اموری‌ که‌ به‌ رشد کمی‌ و کیفی‌ ارتباط و همدلی‌ بین‌ سازمان‌ و مردم‌ و دستگاه ها و مدیران‌ و کارکنان‌ با یکدیگر بیانجامد.

 

آخرین بروز رسانی : 1401/09/26
آرشیو
آرشیو