نام: مهران
نام خانوادگی: کمالی
تحصیلات: دیپلم معماری
عنوان شغل: انباردار
شمار تماس واحد: 33323538-013 / داخلی 247
شرح وظایف سازمانی:
-جمع اوری و بررسی اطلاعات مربوط به قیمت کالاها و خدمات، کالای انحصاری و محصلات داخلی و تعیین بهای آن ها.
-برنامه ریزی و اقدام نسبت بعه توزیع کالاها و اموال خریداری شده موجود براساس خریدهای صورت گرفته سازمان/ موسسه.
-اتخاذ تدابیر لازم در خصوص خرید یا فروش کالاها و ملزومات مورد نیاز سازمان/ موسسه براساس مقررات حاکم و جاری.
-هماهنگی جهت حمل و تحویل اجناس خریداری شده به انبار در مقابل اخذ رسید و قبض انبار.
-همکاری در تهیه قراردادهای مربوط به خرید کالا و خدمات.
-همکاری و مشارکت در طراحی و تدیون آئین نامه ها و دستورالعمل های انبارداری، خرید و تدارکات در مجموعه موسسه.
-بررسی و کنترل وضعیت قیمت کالاهای مورد نیاز و موجود در بازار.
-پیگیری و کنترل امور مربوط به تنظیم اسناد اقلام خریداری شده طبق دستورالعمل و قانون مالی معاملاتی دانشگاه و تحویل اسناد به امور مالی جهت تسویه حساب.
-کنترل و نظارت بر انبارداری کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا به انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوزه.
-اعمال نظارت عالیه بر خریدهای کلان واحدهای تابعه و ارائه گزارش های دوره ای به مقامات و مسئولین مربوطه.
-استعلام و تهیه ی پیش فاکتور از شرکت های عرضه کننده کالا و خدمات مورد نیاز.
-پیگیری و تهیه مدارک و مستندات خرید و ثبت سفارش.
-گردآوری آمار و اطلاعات و گزارش های تخصصی پیرامون کلیه فعالیت های تدارکاتی، تجزیه و تحلیل آن و ارائه گزارش های تحلیلی و آماری.
-ثبت اطلاعات برگزاری مناقصه ها و مزایده ها در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصه ها.
-انجام امور گمرکی و بیمه و ترخیص کالاهای خریداری شده از خارج کشور.
-انجام کلیه امور تشریفات خریدها اعم از خذریدهای داخلی و خارجی.
-انجام کلیه امور تشریفات مناقصه ها و مزایده های دانشگاه.
-خرید کلیه کالاهای ریالی و ارزی(اعم از مصرفی و غیر مصرفی) درخواستی سازمان/ موسسه.
-پیگیری تامین منابع ارزی مورد نیاز موسسه جهت خرید تجهیزات و ملزومات خارجی.
-پیگیری تامین و تخصیص ارز جهت خریدهای خارجی با نظر مسئولین ذی ربط.
-پیگیری انجام امور خریدهای خارجی از مرحله تخصیص ارز تا ترخیص کالا و تحویل به متقاضی.
-مدیریت خرید و تدارکات اقلام، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز در دفتر مرکزی.
-انجام امور مرتبط جهت سفرهای داخلی و خارجی مسئولین و مدیران موسسه از جمله تهیه بلیت، ویزا، پاسپورت، اقامت و امثالهم با هماهنگی ادارات مربوطه.
-مکاتبه و مذاکره با شرکت های عرضه کننده داخلی و خارجی.
-ارتباط موثر با تولیدکنندگان کالا و شرکت های عرضه کننده داخلی و خارجی.
-توانایی تحقیق و سنجش بازار براساس قیمت، کیفیت، خدمات پشتیبانی و پاسخگویی.
-آماده سازی، نگهداری و به روزرسانی سیستماتیک( به صورت فیزیکال و دیجیتال) تاریخچه و اطلاعات خریداری شده، هزینه خرید، دریافت ها و نحوه عملکرد محصولات خریداری شده.
-طراحی و تدوین بانک اطلاعات تخصصی تامین کنندگان دارای صلاحیت و توسعه- و به هنگام سازی آن ها جهت بهره برداری در موسسات.
-نظارت بر امور سفارش ها از جمله خرید و ترخیص کالاهای وارده در راستای گشایش اعتبار برابر قوانین مقررات مربوط.
-رسیدگی و بررسی اولیه اسناد هزینه تنظیم شده توسط کارپرداز و تایید و ارسال به حسابدار واحد.