شرح وظایف واحد روابط عمومی
1- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، فعالیتها، برنامهها و مواضع سازمان به مخاطبان 2- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاه های مردم، نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیت های سازمان و ارائه آن به مدیریت 3- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازی برای برقراری ارتباطات بین آنان 4- عضویت و شرکت در جلسههای مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاست ها، خط مشیها، برنامهها و روند فعالیت ها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشست ها و گردهماییها و جلسهها 5- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد سازمان به انگیزه تنویر افکار عمومی 6- ایجاد ارتباط احسن با مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرگزاریها و بهرهبرداری بهینه از آن ها برای اطلاعرسانی به مردم 7- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی سازمان 8- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی سازمان در گرامیداشت ایام و مناسبت های ویژه 9- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمان ها و محوطه 10- مدیریت نمایشگاه ها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل سازمان 11- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان (متناسب با سلایق و علایق قشرها) 12- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل سازمان 13- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی سازمان 14- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچه مؤثرتر در بهبود جریان امور سازمان 15- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموری که به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین سازمان و مردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد.
|