کارکنان شاغل در واحد کارگزینی معاونت بهداشتی دانشگاه 

 

نام و نام خانوادگی: خانم مریم نیک جو

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات

عنوان شغل: سرپرست کارگزینی

شماره تماس واحد:   33323538-013 / داخلی 202

 

 

نام و نام خانوادگی: خانم فاطمه قسمتی لشکاجانی

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

عنوان شغل: کارشناس منابع انسانی

شماره تماس داخلی 295

 

 

نام و نام خانوادگی: خانم آزاده غلامی

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

عنوان شغل: کارگزین

شماره تماس داخلی 207

 

 

 نام و نام خانوادگی: خانم لیلا پورمهدی زیده سرائی

تحصیلات: کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر

عنوان شغل: کارشناس جمع آوری و تحلیل آماری / کارگزین

شماره تماس داخلی 289

 

 

نام و نام خانوادگی:خانم سامره بخشایش

تحصیلات:  فوق دیپلم کامپیوتر

عنوان شغل: متصدی امور دفتری

شماره تماس داخلی 201

 

شرح وظایف سازمانی:

-سیاست گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوط به نظام های استخدامی، برنامه ریزی، آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان.

-برنامه ریزی برای تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.

-برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخص ها و استانداردها.

-برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام مطالعات کاربردی در راستای آسیب شناسی و بهبود مولفه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی.

-بررسی و تجزیه  تحلیل قوانین و مقررات حاکم بر جذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.

-تهیه و تدوین معیارها و شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آن ها.

-برنامه ریزی و اجرای آزمون های استخدامی.

-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط در راستای سیاست های ابلاغی.

-اجرای دستورالعمل نظام آموزش کارکنان، تامین و توزیع نیروی انسانی مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بهداشت و ضریب K براساس دستورالعمل های ابلاغی.

-پیگیری و نظارت در امر استخدام، جذب و به کارگیری کارکنان.

-راهنمایی مراجعین(هیات علمی و غیر هیات علمی) در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها بر حسب وظایف اداره.

-ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهارت های آنان.

-رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی.

-تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فوت شده.

-اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی دوره های کوتاه مدت آموزش شغلی.

-تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و ...

-نیاز سنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی.

-صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزای، ماموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضافه کار . سایرر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.

-تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و مورد نیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.

-انجام مطالعات لازم به منظور کمک در ایجاد و برقراری روش های مفید و موثر در امور اداری و تشکیل تیم ها و گروه های مشترک در راستای منابع انسانی سازمان/ موسسه.

-انطباق خدمات  فعالیت شغلی و اداری با شاخص های استاندارد و الگوهای مناسب اداری.

-پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح و مناسب مزتبط با ارباب رجوع.

-افزایش سطح مسئولیت پذیر بودن کارکنان در نظام اداری ازطریق آموزش های کاربردی.

-مشارکت فعال در کانون های تصمیم گیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی.

-مشارکت در تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی.

-استقرار نظام HSR و R&D در حوزه منابع انسانی.

-ایجاد محیط مناسب برای رشد کرامت انسانی و فضایل اخلاقی در نظام اداری دانشگاه.

-به کارگیری فناوری نوین در جهت مکانیزه نمودن فرآیندهای اداری.

-

 

آخرین بروز رسانی : 1404/02/30