نام: مریم
نام خانوادگی: نیکجو
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات
عنوان شغل: سرپرست کارگزینی
نام: زهرا
نام خانوادگی: کاظمی گوابر
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت مالی
عنوان شغل: کارشناس امور مالی/ کارگزین
نام: فاطمه
نام خانوادگی: قسمتی لشکاجانی
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
عنوان شغل: کارشناس منابع انسانی
نام: آزاده
نام خانوادگی: غلامی
تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
عنوان شغل: کارگزین
نام: نرجس
نام خانوادگی: حقدوست
تحصیلات: دیپلم
عنوان شغل: متصدی امور دفتری
شماره تماس واحد: 33323538-013 / داخلی 295،202،207،201،289
شرح وظایف سازمانی:
-سیاست گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوط به نظام های استخدامی، برنامه ریزی، آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان.
-برنامه ریزی برای تامین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
-برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخص ها و استانداردها.
-برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام مطالعات کاربردی در راستای آسیب شناسی و بهبود مولفه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی.
-بررسی و تجزیه تحلیل قوانین و مقررات حاکم بر جذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.
-تهیه و تدوین معیارها و شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آن ها.
-برنامه ریزی و اجرای آزمون های استخدامی.
-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آئین نامه های مربوط در راستای سیاست های ابلاغی.
-اجرای دستورالعمل نظام آموزش کارکنان، تامین و توزیع نیروی انسانی مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بهداشت و ضریب K براساس دستورالعمل های ابلاغی.
-پیگیری و نظارت در امر استخدام، جذب و به کارگیری کارکنان.
-راهنمایی مراجعین(هیات علمی و غیر هیات علمی) در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها بر حسب وظایف اداره.
-ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهارت های آنان.
-رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی.
-تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فوت شده.
-اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی دوره های کوتاه مدت آموزش شغلی.
-تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و ...
-نیاز سنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی.
-صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزای، ماموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضافه کار . سایرر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.
-تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و مورد نیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.
-انجام مطالعات لازم به منظور کمک در ایجاد و برقراری روش های مفید و موثر در امور اداری و تشکیل تیم ها و گروه های مشترک در راستای منابع انسانی سازمان/ موسسه.
-انطباق خدمات فعالیت شغلی و اداری با شاخص های استاندارد و الگوهای مناسب اداری.
-پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح و مناسب مزتبط با ارباب رجوع.
-افزایش سطح مسئولیت پذیر بودن کارکنان در نظام اداری ازطریق آموزش های کاربردی.
-مشارکت فعال در کانون های تصمیم گیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی.
-مشارکت در تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی.
-استقرار نظام HSR و R&D در حوزه منابع انسانی.
-ایجاد محیط مناسب برای رشد کرامت انسانی و فضایل اخلاقی در نظام اداری دانشگاه.
-به کارگیری فناوری نوین در جهت مکانیزه نمودن فرآیندهای اداری.
-